Dag 13 Playa Kenepa Grandi (Grote Knip)

19 juli 2017 - Westpunt, Curaçao

Gisteravond zou eigenlijk de jeep opgehaald worden, maar we hebben hem toch een dag langer kunnen huren. Ons lijstje wat we nog wilden zien was nog veel te lang! Vandaag dus weer lekker op pad geweest. We moesten iets kiezen van de lijst, het werd Play Kenepa Grandi, oftewel Grote Knip. De rest van het lijstje komt volgend jaar wel ;-) Isa voelde zich vrij goed en de zee is beter voor haar oor dan zwembadwater, dus opgetogen gingen we op pad. Gisteren was het rijden in de jeep mij wel bevallen, dus Piet werd met zijn lange benen achter in de jeep gepropt. Het was nog best een eindje rijden, maar het was het weer meer dan waard. Wat een prachtig strand! Je zou zeggen dan die mooie stranden op een gegeven moment gaan vervelen, maar DUS NIET! We hebben weer genoten. Omdat Isa niet met haar oren in het water mocht, moesten we iets anders verzinnen. Dat werd dus een foto-shoot. Supertrots op onze mooie meiden. Zara en Piet zijn nog een eind gaan snorkelen. Piet kwam terug voor de camera, want ze hadden een joekel van een vis gespot. Hij heeft het beest op de foto gekregen, maar op een gegeven moment kwam de vis echt op hem af. Hij had flink wat tandjes in zijn bek zitten, dus heeft piet maar de benen (zwemvliezen!) genomen. 's Middags hebben de meiden nog een leuk bordje geschilderd. Vanavond is ook de jeep opgehaald. Morgen vliegen we terug naar huis.... snik!