Dag 11 Playa Cas Abou

16 juli 2017 - Bandabou, Curaçao

Om 8 uur 's ochtends lag Piet al klaar voor de Formule 1. We hebben hier gewoon het Ziggo-kanaal ;-) Na de race gingen we op weg naar Playa Cas Abou. We hadden het volgende gelezen over Cas Abou: "Met haar helder turquoise zee, wuivende palmbomen en wit zandstrand is Cas Abou Beach een echt droomstrand. Cas Abou is uitgeroepen tot een van Curacao's mooiste stranden". Dat wilde we wel eens met eigen ogen zien! Als je de weg richting Cas Abou inrijdt, kom je na 1,5 km bij slagbomen. Daar betaal je de entree voor het strand. Na het huisje is het dan nog 3 kilometer rijden naar het strand. We hadden speciaal een betaald strand uitgezocht, omdat de lokale bevolking in het weekend in grote getalen de stranden opzoekt en de betaalde dan iets rustiger zijn. Groot gelijk hebben ze natuurlijk. Het strand was werkelijk prachtig. De turquoise zee, het witte zand, de palmbomen en de rotsen aan weerszijden. Het plaatje klopte weer! We vonden al snel een heerlijk plekje onder 2 palmbomen. Piet heeft nog een beetje zitten spelen met de kleuren en standen van de camera, dat zie je wel terug op de foto's ;-) Aan het eind van de ochtend werd het qua mensen inderdaad steeds drukker, al had je hier weinig last van. We hebben met de kinderen een flink stuk gesnorkeld. Er was ook een klein stukje strand afgezet, omdat hier nesten van schildpadden zitten. Het was een erg heet dagje, dus veel in de zee gelegen! Morgen gaan we met de dolfijnen zwemmen, yeah!!