Dag 12 Dokter en Dolphin Swim

17 juli 2017 - Willemstad, Curaçao

De dag verliep anders dan we hadden gehoopt. Vannacht werd Isa wakker met hoge koorts, keel- en oorpijn. Vanmorgen om 08.00 u gelijk naar de dokter in Tera Kora gereden. Het was ontzettend druk, dus moesten lang wachten, en wachten en wachten... voor we aan de beurt waren. Het was erg warm binnen en Isa werd alleen maar zieker, zo sneu. Eindelijk mochten we bij de dokter naar binnen. Isa bleek een keel- en oorontsteking te hebben. Antibiotica, oordruppels en kinderparacetamol kregen we gelukkig mee! Nou ja mee, samen met de rekening natuurlijk ;-) Om 12.00 uur waren we pas terug op het resort. Om 14.00 u hadden we de Dolphin Swim besproken voor 3 personen, maar Isa was echt te ziek om mee te gaan. Ik had de arts wel een doktersverklaring laten schrijven, dus gelukkig kregen we een deel van het geld wel terug. T is nogal kostbaar die Dolphin Swim! Omdat we alleen voor Isa konden annuleren, besloten Zara en ik toch te gaan. Het was best nog een eindje rijden en dwars door Willemstad, dus we moesten aardig opschieten. Ik had nog niet in de Jeep gereden, dus dat was wel even wennen. We moesten in Willemstad over de Wilhelminabrug. Jee, wat is die brug hoog. Je hebt wel een magnifiek uitzicht over de stad. Onderweg zagen we ook een groot cruiseschip liggen. Om 13.30 u arriveerde we bij Curacao Sea Aquarium. Het 'park' zelf stelt niet zo veel voor, maar het zwemmen met de dolfijnen was echt ontzettend gaaf. We hebben spelletjes met ze gedaan, heel veel geknuffeld, naast ze gezwommen terwijl je ze aait en natuurlijk een zoen van ze gehad. Als je met een duikbril op het water in dook, dook de dolfijn vlak naast je met je mee. Hij zwom naast je totdat je weer boven kwam. Dat was zo ontzettend gaaf!! Toen we terugkwamen had Isa lekker 's middags geslapen en voelde zich ietsjes beter. Hopelijk slaat de kuur snel aan en kunnen we woensdag zonder problemen naar huis vliegen.