Dag 2 Onze jeep en flamingo's Jan Kok

7 juli 2017 - Sint Willibrordus, Nederlandse Antillen

Vanmorgen stonden we gezellig om 06.00 uur met zijn allen naast ons bed. Jetlag!! Om 8 uur uur zaten we aan het ontbijt... Alles erop en eraan, heerlijk! Om 9 uur lagen de kids alweer in het zwembad. Papa en mama lekker nog genietend van koffie op ons terras. Onze jeep, een open Suzuki Samurai zou tussen 10.00 u en 11.00 u gebracht worden door Roy. Hij zag er zo gaaf uit. Als je op Curaçao komt raden we deze echt aan: Curacaojeepexperience.nl. Superleuke mensen en zo relaxt. Eind van de ochtend zijn we de meiden maar eens gaan zoeken, want die hadden we de hele ochtend niet meer gezien. Die vonden we natuurlijk in 1 van de zwembaden. Zelf ook maar een frisse duik genomen, want ondanks dat er altijd een heerlijke wind waait, is het aardig warm! Na een goede lunch moest de auto natuurlijk getest worden en zijn we richting de flamingo's bij Jan Kok gereden, die hier zowat om de hoek zitten! Omgeving is prachtig... De kids vonden het prachtig achterin de jeep. Na wat boodschappen in de lokale supermarkt gedaan te hebben, weer terug naar het Resort.Nog even aan en in het zwembad gelegen en geborreld met bitterballen en inktvisringen en de kids genietend van een mango smoothie! S avonds weer heerlijk gegeten en weer lekker op tijd naar bed. Aan de nieuwe tijd moeten we nog een beetje wennen.