Dag 3 Playa Porto Marie

8 juli 2017 - Playa Porto Marie, Curaçao

Vandaag een dagje strand gepland. Na rustig te hebben ontbeten zijn we in de jeep gestapt naar Playa Porto Marie. De weg ernaartoe is al een belevenis... De laatste kilometers is een hobbelige zandweg, geweldig!! Rond half 10 kwamen we bij het strand aan. Vanaf de parkeerplaats heb je al een magnifiek uitzicht over de heldere en turquoise zee en wit strand. Het is echt een prachtige plek! Voor deze kiekjes waren we gekomen! Je betaald wel entree voor dit strand en voor de bedjes, maar dat is niet veel. We hebben heerlijk gezwommen en veel gesnorkeld. Tussen de middsg hebben we heerlijk gegeten bij de gezellige en mooie strandtent. De sfeer hier is zo relaxt, echt super. Verder hoef ik eigenlijk niks te vermelden, de foto's spreken voor zich ;-)
Rond een uur of drie was het weer tijd om richting 'huis' te gaan. Onderweg kwamen we langs de kerk van Sint Willibrordus en de fotostop bij WILLIWOOD mocht natuurlijk niet ontbreken!! Op het Resort nog lekker een plons genomen en gerelaxt met een drankje en een snack. Superdagje!!!!!